1. Witaj Przyjacielu

Nikt z nas nie wie, ile czasu mu jeszcze w tym wymiarze zostało, ale serce widzi więcej, widzi dalej, czuje. Moje podpowiada mi, że muszę być gotowa w każdej chwili. I jestem. Zanim jednak odejdę chcę podzielić się z Tobą tym, co dane mi było poznać i czego doświadczyłam. Piszę o tym nie z myślą o sobie, lecz z myślą o wszystkich, którym brak słów i sił, by wypowiedzieć swój ból.

Być może w podobnej jak moja sytuacji jest ktoś z Twoich bliskich lub znajomych, lub nawet Ty sam, ale jeszcze nie zdajesz sobie z tego sprawy.

Jest właściwie tylko jeden warunek, by dobrze zrozumieć to, co chcę Ci przekazać: czytając musisz czasami zapomnieć wszystko, co wiesz. Twoje przekonanie o własnej wiedzy może być tu największą przeszkodą.

Zapraszam do mojego życia.

Delfina Theta

Delfina Theta

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij