6. Gang stalking czyli nękanie przez grupę

Target czyli jednostka namierzana znajduje się pod nieustanną kontrolą w domu i poza domem. Jak pisała Rauni Kilde w swojej książce o kontroli umysłu („Jasne światło w ciemności tunelu”) target monitorowany jest z sąsiadujących mieszkań. Często są to mieszkania służb (policji, straży), ale nie tylko.

Bardzo dobrze jest to pokazane w filmie „CZYNNIK KONTROLI” z 2003 roku. Nad targetem pracuje cały sztab ludzi, nieustannie.

Jeśli nie widziałeś, obejrzyj koniecznie. Oto link: https://www.cda.pl/video/10443075d

Poza domem target monitorowany jest z satelit, z samochodów, z rowerów i przez stalkerów poruszających się na piechotę. Wiem, brzmi to jak opis filmu sensacyjnego albo science fiction, ale to sama prawda. Powiem więcej: rzeczywistość przerasta Twoje wyobrażenia.

Kto za tym stoi? ORGANIZACJA czyt. TAJNY RZĄD. Rauni Kilde pisze o niej w swojej książce „Jasne światło w ciemności tunelu”:

„Globalny, tajny rząd, organizacja kieruje światem zza kulis. Wiele wskazuje na środowisko żydowskie. Banki, polityczni liderzy, filmy hollywoodzkie, telewizja, radio, właściciele między narodowej prasy. Część armii i służb wywiadowczych rekrutowana jest do tajnego rządu za pośrednictwem polityków, poczynając od głów państwa aż po wielki przemysł. Na całym świecie maja dziesiątki tysięcy rekrutów, którzy są ich chłopcami na posyłki. Wojskowi wysocy stopniem, sędziowie, politycy, członkowie parlamentu EU, niektórzy członkowie służb wywiadowczych, policjanci, handlowcy i ministrowie pracują dla tej organizacji wykonując swoje codzienne obowiązki. Mafia jest w to ściśle zaangażowana.”

Kim są stalkerzy? I tu znowu posłużę się cytatem ze wspomnianej książki:

„Oni angażują ludzi z nizin społecznych i z marginesu, tych na wózkach inwalidzkich, tych którzy stracili pracę, bezdomnych. Po zaplanowanym kryzysie bankowym ludzie będą przystępować do organizacji. Jednak zasadniczo oni biorą więźniów, młodych bez domu i więzi rodzinnych, by szkolić ich dziedzinach, w których na podstawie testów na IQ wykazali się posiadanym potencjałem. Szkoli się ich we włamaniach i sabotażu. Mają zaimplantowane mikrochipy w celu kontroli umysłu.”

Z moich obserwacji wynika, że stalkerzy rekrutowani przez Organizację pochodzą z różnych środowisk. Przeważnie są polskojęzyczni, chociaż spotyka się też cudzoziemców. Rauni Kilde pisze, że aby ich nastawić przeciwko targetowi, opowiada się im kłamstwa i wierutne bzdury, niszcząc reputację niewinnego człowieka i motywując rekrutów do zorganizowanego nękania.

Myślę, że jakiś odsetek tych ludzi faktycznie jest psychopatami, znajdującymi przyjemność z bezkarnym dręczeniu drugiego człowieka. Jednak zdecydowana większość jest po prostu oszukana, bo przecież ludzie są dobrzy z natury, a Polacy zwłaszcza.

Doświadczyłam takich sytuacji, gdy stalkerzy dali się ponieść emocjom i wykrzyczeli mi swoją nienawiść nazywając mnie np. Ukrainką albo sympatyzującą z PISem albo z PO itp. Jednym słowem powiedziano im to, co musieli usłyszeć, aby nie mieć skrupułów w nękaniu. W ich świadomości zwalczają wroga ojczyzny.

Myślę, że wielu zostało też zrekrutowanych z uwagi na zadłużenia finansowe. Wiemy, w jakiej sytuacji są Polacy. Najpierw zostali okradzeni, a potem postawieni pod ścianą. Rauni Kilde pisze, że gdy stalker po czasie orientuje się, że nęka niewinnych ludzi, ma wyrzuty sumienia i chce odejść, nie ma takiej możliwości. Albo pełna lojalność albo śmierć. Niewielu ma na tyle odwagi, aby odejść. Mają rodziny, dzieci, kredyty... Nie są wolnymi ludźmi.

Jak myślisz, Przyjacielu, kto za tym procederem nastawiania Polaków przeciwko Polakom stoi? Stara prawda mówi, że za zbrodnią stoi ten, kto na niej skorzysta. Odpowiedz sobie sam.

I jeszcze jedno: na czym polega nękanie poza domem. Otóż są to głównie dwie metody: nieustanne uprzykrzanie targetowi życia poprzez stwarzanie sytuacji zagrożenia oraz napromieniowywanie. Wiązki elektromagnetyczne wysyłane są z telefonów komórkowych lub jak słyszałam z urządzeń, które takie telefony przypominają.

BROŃ ENERGII SKIEROWANEJ jak dumnie podaje nasz Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie wojskowym, działa jak laser: w punkt. Dla mnie, osoby elektrowrażliwej, jest to bardzo łatwe do zlokalizowania, ponieważ odczuwam taki atak jak uderzenie metalowym prętem w jedno konkretne miejsce np. nogę, głowę, oko itp. Nie sposób nie poczuć takiego CIOSU.

Czasami zupełnie bez żadnego powodu zmieniał mi się nastrój od nagłej apatii do niczym nieuzasadnionego wewnętrznego niepokoju czy zdenerwowania. Moje ciało wpadało w rezonans i trzęsłam się jakby poziom cukru spadł „do zera”.

Czasami zwyczajnie bawiono się moim życiem. Na twarzach stalkerów widziałam sarkazm i tzw. niezły ubaw. Mają chorą przyjemność w sprawianiu bólu, przyspieszaniu trawienia… lub podniecaniu. Tak, miałam i takie sytuacje, gdy podczas spaceru w ciągu 2 minut doświadczałam seksualnego podniecenia i orgazmu… „znikąd”.

Z czasem skojarzyłam, że reakcja następuje jakąś minutę- dwie po minięciu osoby, która szła, lub jechała rowerem czy samochodem z komórką wycelowaną we mnie. Sprawdzałam to wielokrotnie i wierz mi, sytuacje były tak ewidentne, że nie sposób im zaprzeczyć. Stalker potrafił obracać się w miejscu dookoła swojej osi, żeby tylko strumień energii z komórki był ściśle wycelowany w moją stronę.

Od 7 lat żyję w nieustannym bólu. Gdyby nie optymistyczne usposobienie i koncentrowanie się głównie na chwili obecnej ta rzeczywistość przytłoczyłaby mnie tak bardzo, że już nigdy bym się nie podniosła.

Kiedyś uwielbiałam spacery, wycieczki, kontakt z naturą. Teraz jestem zmuszona wycofać się, żeby przeżyć. Wychodzę w porach, które obliczam jako bezpieczne, ale zupełnego spokoju nie mam nigdy. Poznanie ich systemu jest dla mnie ratunkiem.

To tak pokrótce, Przyjacielu, ku Twojej świadomości i dla dobra nas wszystkich.

Jeśli uważasz te informacje za cenne, podziel się nimi z innymi osobami dla dobra nas wszystkich.

Delfina Theta

4 myśli w temacie “6. Gang stalking czyli nękanie przez grupę

  1. Czesc Delfina, nazywam sie Marcin i doskonale rozumiem twoje doswiadczenia. Od czterech lat jestem rowniez TI. Obecnie jestem nekany V2K i bronia psychotroniczna. Czy mozesz liczyc, na jakiekolwiek wsparcie ze strony bliskich? Czy zostalas kompletnie odizolowana i mozesz tylko liczyc na siebie? Pozdrawiam

    Polubienie

  2. Cześć jestem TI moi oprawcy mieszkają tuż pod moim mieszksniem teraz obecnie zajmują się manipulowaniem moją podświadomościa mieszkają tuż pod moim mieszkaniem i towarzyszą mi nawet na wakacjach całe moje auto jest naszpikowane jakimiś ich urządzeniami. Jestem wyzywana od kurew jebanych i mówią że mnie zabiją mogę na ten temat powiedzieć bardzo dużo bo to już trwa dłuższy czas

    Polubienie

  3. No cóż Ja jak pozostali również jestem ofiarą tego procederu. Ludzie którzy używają V2K mieszkają tuż po moim mieszkaniem. Mówią do mnie 24/7 że policja im kazała i za to im płaci oni w zamian nękają mnie i piszą raporty dla policji co robią i co mój umysł do nich mówi a raczej co odpowiada na ich pytania. Mówią mi również że zapóźno się kapnęłam że mnie atakują i inwigilują. Cały czas straszą mnie policją, samobójstwem i tym że do końca mojego życia będą mnie prześladować.

    Polubienie

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij