13. Transformacja

Moje pierwsze wspomnienie to, jak Mama karmiła mnie piersią. Miałam wtedy nie więcej jak kilka miesięcy. Podobno rzadko dziecko pamięta coś z tak wczesnego okresu swojego życia, ja jednak doskonale pamiętam ten czas, pokój w którym byłam karmiona, tapczan, na którym siedziała Mama trzymając mnie przy sobie podczas karmienia, nawet oświetlenie pokoju i temperaturę powietrza. Pamiętam, co myślałam, jak chciałam droczyć się z moją Mamąi w końcu pamiętam ten niezwykle bolesny dla mnie moment, w którym zobaczyłam jej zniecierpliwienie i usłyszałam decyzję, że nie będzie mnie już karmić piersią. Pamiętam jej głos, wyraz twarzy, gest i… decyzję. Wiesz Przyjacielu, to było takie zaskoczenie, niedowierzanie i ból…. ból rozłąki.

Jeśli masz lub planujesz mieć dziecko, niechaj nie zwiedzie Cię jego młodziutki wiek. Nigdy nie wiesz, co zapamięta. Jego świadomość obudzi się niekoniecznie zgodnie z harmonogramem podręczników.

Mam też inne wspomnienia z tego wczesnego okresu życia, na przykład jak leżąc w wózeczku na spacerze przypatrywałam się rusztowaniom naszego nowego bloku. Podobno były tam dosłownie tylko na samym początku oddania bloków do zamieszkania. Mam też kilka innych, wciąż żywych i magnetycznych wspomnień.

Tłumaczę to sobie silnym wpływem Urana w pierwszym roku mojego życia i tego Urana bardzo polubiłam. Daje on niezwykłą lekkość w myśleniu, zrozumienie „spadające z nieba”. Z Uranem powiązana jest liczba 4.

W ciągu dnia godzina Urana to 4 lub 16a, wtedy wszystko przyspiesza, jakby ktoś nas podłączył do prądu. Ten czas jest niezwykły, Uran nieznoszący ograniczeń walczy o swoją wolność, sięga do samych źródeł poznania.

Żeby zrozumieć wpływ Urana wystarczy przyjrzeć się geniuszowi Nicola Tesli. Urodził się 10 lipca, a liczby 1 i 7 są w harmonii z 4.

Ten niezwyły geniusz uważał, że kluczem do zrozumienia Wszechświata jest myślenie w kategoriach energii, częstotliwości i wibracji. Dzisiaj i ja to doskonale rozumiem, chociaż całymi latami żyłam w nieświadomości. Dzisiaj czytam energie nawet z paragonów w sklepie. To naprawdę fascynujące.

W szkole nas tego nigdy nie uczyli i uczyć nie będą, bo wiedza to władza, a głupi lud wszystko kupi.

Szkoła, a właściwie obecny system nauczania, zabija w człowieku wolność i odwagę w myśleniu, lecz transformacja możliwa jest już dziś. Tesla mówi: ZACZNIJ myśleć w kategoriach częstotliwości i wibracji. Horyzont, który się wtedy otwiera, nie ma granic. I doświadczania tej wspaniałej przygody Tobie i sobie życzę.

Jeśli uważasz te refleksje za wartościowe, podziel się nimi z innymi osobami dla dobra nas wszystkich.

Delfina Theta

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij